Support • Retourbeleid en klachten

Retourbeleid & klachten

Retourbeleid

Wanneer wordt mijn retourzending niet geaccepteerd door Pupstore.nl?

  • Wanneer producten niet binnen 14 dagen na levering zijn aangemeld voor retour.
  • Wanneer de producten binnen 14 dagen na melding van retour niet door ons zijn ontvangen.
  • Producten zoals kleding of andere producten die gedragen kunnen worden mogen niet beschikken over beschadigingen, vieze plekken of nare geurtjes.
  • Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden retour gezonden worden.
  • Het product of verpakking moet in originele staat teruggezonden worden.
  • Wanneer het artikel afgeprijsd is.

Wie betaalt de kosten van retourzending?

Zodra wij het pakket hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Te volgen stappen om uw artikel te retourneren:

1. Geef uw retour vooraf aan via de mail retouren@pupstore.nl Download het retourformulier en stuur met de retourzending mee en mail naar ons. 
2. Stuur het product naar het opgegeven adres met een Track & Trace. 
3. Zodra wij het product hebben ontvangen nemen wij de retourzending binnen 2 werkdagen in behandeling. 

Houd er rekening mee dat het retourneren van de producten op eigen rekening en risico is!

Klachten en of opmerkingen

Hoe meld ik een klacht of opmerking?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@pupstore.nl of ga naar onze contactpagina. Wij streven altijd naar een gepaste oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.