Support • Verzending & Levering

Verzending & levering

Verzending

Verzendkosten

Verzendkosten zijn er omdat de vervoerders niet gratis zijn. Wij vragen verzendkosten om de prijzen in de winkel zo laag mogelijk te houden. Doordat wij verzendkosten vragen weet je dat we het niet in de prijs meenemen.

Onze verzendkosten zijn €8,99 per bestelling.

Milieu

Wij denken om het milieu. Dit is ook een reden waarom wij verzendkosten rekenen. Wij zijn principieel tegen gratis verzenden. Dit bestaat namelijk niet en wij willen dat klanten na denken voordat ze iets kopen. Ook retouren zijn voor eigen rekening zie het retourbeleid

Levering

Wanneer komt mijn order aan?

Voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis met uitzondering van zondag, dan wordt er niet geleverd.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent wordt de order bij het afleverpunt in de buurt gebracht. Wij verzenden in Nederland en België met PostNL. kijk op https://postnl.nl of op https://postnl.be en voer je niet-thuiscode in om te kijken waar jouw pakket is.

Hoe moet ik mij order annuleren?

Wij zullen altijd ons best doen om je daarin te helpen. Je hebt hier echter wel onze hulp nodig. Neem daarom altijd telefonisch contact met ons op, click op de chatwolk en klik bellen, om de order zo snel mogelijk te annuleren. Heeft de annulering geen haast? Dan kun je ons ook altijd mailen. Hou er rekening mee dat wij je telefonisch alleen binnen onze openingstijden kunnen helpen. In de weekenden kunnen orders daarom helaas niet geannuleerd worden.

Wij doen echter wel altijd erg ons best om jouw order zo snel mogelijk te bezorgen, dus de kans is aanwezig dat de order al verwerkt wordt. Onze mensen in het magazijn lopen in de meeste gevallen bijna direct om jouw order zo snel mogelijk bij je maatje te krijgen. In dat geval kunnen wij de order helaas niet meer annuleren.

Help, mijn bestelling is niet compleet

We leggen hier kort uit wat er aan de hand kan zijn. 

1. Meerdere pakketten. Bestellingen worden soms in meerdere pakketten verzonden. U ontvangt voor ieder pakket een individueel Track&Trace nummer. 

2. Even niet op voorraad. Het kan zijn dat op het moment van het pakken van uw bestelling het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Op de door u ontvangen pakbon staat wanneer het wel geleverd zal gaan worden. Het product staat voor u ‘in bestelling’ en zal direct worden doorgestuurd zodra het binnenkomt van de leverancier.

Heb je alsnog een vraag, ga naar onze contactpagina